Faith

Als God bij ons is die tegen ons kan zijn

If God is With Us

Laat ons Onze ziel leggen op vers Jeremia 1: 5 – “Voordat Ik u in de baarmoeder vormde, kende Ik u, voordat u geboren werd, heb Ik u apart gezet, Ik heb u aangesteld als een profeet voor de natiën.”

En dan

Psalm 139: 15 Je zag me terwijl ik werd gevormd in totale afzondering, zoals ik was verweven in het donker van de

baarmoeder.

En dan

Psalm 139: 16 Je zag me voordat ik werd geboren. Elke dag van mijn leven werd opgenomen in je boek. Elk moment was aangelegd voordat een dag voorbij was. Mijn vrienden van vandaag de wereld  is vol uitdagingen en competities, elke dag komt met nieuwe uitdagingen.

Elke dag zijn er nieuwe problemen in financiën, relaties, je werk, je doelstellingen, je doelen … … Vandaag staan ​​we voor veel problemen. Mijn vrienden, mijn verhaal is niet anders dan het jouwe. Ik verloor veel dingen, maar toch geloofde ik in éénding: “Als God met mij is, die tegen mij kan zijn.

 Als we in onze tijd zitten, kijken  we rond en ontdekken dat we veel dingen verloren hebben. Maar we realiseren ons niet wat we nog steeds hebben.Ja, als God met mij is die tegen mij

kan zijn “onthoud dat onze hemelse Vader ons kent en ons nooit zal verlaten, hij kent ons wat we zijn en wat we kunnen doen – Jeremia 1: 5 -” Voordat ik je in de baarmoeder vormde wist ik het u, voordat u werd geboren, heb ik u apart gezet; ik heb u aangewezen als een profeet voor de natiën.” 

Mijn vrienden, er zijn een aantal situaties die niet onmiddellijk zullen veranderen als ze denken dat het zo is, dan heb je het mis, maar ja je krijgt energie en kracht om met je situatie om te gaan, je krijgt positieve energie om een ​​nieuwe kijk op je problemen te krijgen.

Dus als we het scheppingsproces van God zien. Hij heeft ons eerst in zijn gedachten ontvangen en met grote gedachten aan liefde, ja, heeft God ons naar zijn eigen beeld geschapen. Hij maakte elk klein detail van ons DNA ter voorbereiding op de tijd dat hij ons in de schoot van onze moeder zou vormen. God van het universum kende ons intiem en onderscheidde ons voor Zijn doeleinden, zelfs voordat we werden verwekt!

GEBED

Heerlijkheid!Heerlijkheid! Heerlijkheid! Tot uw hemelse Vader bestond uw liefde voor mij nog voordat u mij vormde. Je kende me en onderscheidde me voor speciale doeleinden lang voordat ik werd geboren. Je hebt me gezegend met alle vaardigheden die ik nodig had voor alle kwalificaties die nodig zijn. Help me om je Heilige wereld te ontvangen, zodat ik kan blijven lopen naar mijn bestemming onder jouw leiding en liefde. In de naam van onze heer Jezus.

Amen

In zijn glorie

Ravi Rose

    

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.