God het ‘n vrolike gewer lief

2 Korintiërs 9: 7 Elkeen van u moet gee wat u in u hart besluit het om te gee, nie teësinnig of onder dwang nie, want God het ‘n blymoedige gewer lief.
 
In die Bybel het mense verskillende geskenke aan God vir verskillende doeleindes gegee, en mense het ‘n plig gehad om te gee, sowel vir die werk van God as om arm mense te help. In die besonder het God se volk ‘n tiende gegee, wat ‘n tiende deel van hulle inkomste.

God wou hê dat sy mense met blye en dankbare harte moet gee
Daarom het God wonderlike beloftes aan sy volk gemaak as hulle hom gehoorsaam. Hy sou sy goedhartigheid teenoor hulle betoon;

Paulus het mense nie geleer om reëls te gehoorsaam nie, maar om God graag te dien. Hy wou hê dat die Christene van Korinte moet gee as ‘n daad van liefde, en nie as gevolg van skaamte, vrees of ‘n pligsgevoel nie. God, dan oor die hoeveelheid geld wat hy ingesamel het.

Wie spaarsaamlik saai, sal ook spaarsaamlik oes, en elkeen wat vrygewig saai, sal ook mildelik maai.

“Met die maat wat u gebruik, sal dit vir u gemeet word” (Luk. 6:38). “Gee, en dit sal aan u gegee word.

Die beginsel is duidelik: ons oes in verhouding met ons aanplanting – of om ‘n kontemporêre maksimum te gebruik, “ons word so goed soos ons gee.”

Paulus gee die Korintiërs drie riglyne vir die gee van meer as wat hy reeds in 2 Korintiërs 8: 11-15 gelys het.

Eerstens moet gee ‘n individuele aangeleentheid wees wat in die privaatheid van u eie hart bepaal word. Elkeen, volgens Paulus, moet gee wat hy in sy hart besluit het om te gee. Elkeen word eerste geplaas vir klem. “Hoeveel?” ‘n vraag wat elke persoon self moet beantwoord. En dit moet nooit bepaal word deur hoeveel “die Joneses” bydra nie.

Die teks lees wat hy besluit het (letterlik, “soos elkeen voorgeskryf het”). Dit beteken “om doelbewus te kies” of “om iets oor iets uit te dink.” Dit is ‘n bekende feit dat teletone wat op mense se emosies speel om bydraes te vra, dikwels skenkers beloof wat impulsief maar nie doelbewus genoeg is om hul belofte deur te voer nie, Paulus sê dat die gee van ‘n berekende besluit moet wees. liggies of impulsief.

Derdens, om te gee is om ‘n privaat, nie ‘n openbare besluit te neem nie. Dit moet in die hart besluit word. Dit is ‘n ongelukkige werklikheid wat sommige Christene slegs sal gee as daar ‘n vorm van openbare erkenning of erkenning betrokke is.

Hierdie begeerte is eintlik om te gee soos God gegee het; dit was omdat hy die wêreld so liefgehad het dat hy sy enigste Seun gegee het.

 Dit is die Almagtige God wat die middele bied om vrygewig te wees. Die oorvloedige genade van God strek verder as die blote aanvulling van hulpbronne. dinge wat ons het alles wat ons nodig het.

Psalms 112: 5: “Die welgevallige en vrywillige lening sal kom”

Saai ‘n gedagte en jy maai ‘n daad, saai ‘n daad en jy maai ‘n gewoonte, saai ‘n gewoonte en jy maai ‘n karakter, saai ‘n karakter en jy maai ‘n bestemming. .

Ons het ‘n pragtige voorbeeld van ‘n boer, ek kom uit Indië, ‘n landbougrond (60%).

God voorsien nie net in sy onmiddellike fisiese behoeftes in die vorm van ‘n oes van graan vir sy daaglikse brood nie, maar ook in sy toekomstige behoeftes in die vorm van saad vir aanplanting van volgende jaar.

As God dit gereeld vir die boer doen, kan hy dit beslis vir ons doen – mits ons goeie voornemens het. Gaan ons saad toe en verhoog dit selfs sodat ons vrygewig kan wees by elke geleentheid.

Die algemene beginsel is dus dat hoe meer ons gee, hoe meer ons van God sal kry. En hoe meer ons kry, hoe meer word van ons verwag om te gee.

Ons let op wat Paulus nie sê nie. Hy sê nie dat welvaart of surplusinkomste ‘n teken is van God se seën nie. Dit is nie die gee van hom wat toegejuig word nie. Dit is eerder ‘n lewenstyl van vrygewigheid wat Paulus prys.

Vir diegene wat vrolik en gewillig gee, is die belofte dat God alles sal voorsien wat hulle nodig het om aan te hou om goed te doen.
 
Amen

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.